niedziela, 16 czerwca 2013

RELACJA Z WARSZTATÓW Z MARKĄ SANTE I GRZEGORZEM ŁAPANOWSKIM...

Znów troszkę prywaty na blogu :)

Relacja z Warsztatów, które organizowała firma Sante.

Pierwsza relacja to nagroda w konkursie "Śniadanie zjedz jak król", które wygrały Naleśniki Czekoladowe - nagrodą były wyyypasionee warsztaty z Grzegorzem Łapanowski i Agnieszka Maciąg - odbyły się na początku tego roku w SmArt Studio w Warszawie.

Druga relacja to warsztaty, które odbyły się 15.06.2013r. - a to już wyróżnienie za współpracę z Sante i zaangażowanie w tą markę.

Dziękuję Wszystkim za wspólne Warsztaty.
Zawsze są przygotowane profesjonalnie i panuje na nich bardzo rodzinna i ciepła atmosfera.

www.sante.pl
www.smart-studio.com.pl
www.facebook.com/PimpMyPancakes


WARSZTATY Z GRZEGORZEM ŁAPANOWSKIM I AGNIESZKĄ MACIĄG....






















































WARSZTATY 15.06.2013r. OCZYWIŚCIE Z SANTE I GRZEGORZEM ŁAPANOWSKIM !!!
























 































5 komentarzy:

  1. Po tej fotorelacji nie mam wątpliwości, że trafiłam pod dobry adres :) Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będziemy mieli okazję spotkać się na warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się!!:) Mam nadzieje że niebawem się na wspólnym gotowaniu :) Pozdrawiam Agatę i Szymona Naleśnika:D :)

      Usuń
    2. i ja Cię odnalazłam;) i też Was pozdrawiam;)

      Usuń
    3. Mi również się udało was odnaleźć, czekam na więcej zdjęć i gorąco pozdrawiam całą ekipę :*

      Usuń
  2. you're actually a excellent webmaster. The web site loading speed is amazing.
    It sort of feels that you are doing any distinctive trick.
    Furthermore, The contents are masterwork.
    you have performed a great job on this matter!

    My site - online spiele kostenlos ohne anmeldung

    OdpowiedzUsuń